You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
<$BlogItemTitle$>
<$MTEntryDate format="%B %e, %Y"$> @ <$MTEntryDate format="%I:%M:%S %p"$> | ><$BlogItemCommentCount$> Comment [s]
<$MTEntryBody$>

>Older Post | >Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links


Tagboard
Your cbox here.
Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping

Thursday, June 17, 2010

just a little something.

OK, well I just want to say ARGENTINA WON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Although, I didn't watch the game until now  because of the unsubscribed channel, but at least I know the status of Argentina against South Korea which is 4-1. I have to say South Korea was seriously really good! But, Argentina will always be my number one team!! Argentina, you are always in my heart! May we win the South Africa FIFA World Cup.

Jadi, cerita seterusnya. Kelmarin, masa saya tengah skodeng-skodeng blog orang, saya ada terbaca tentang cerita lelaki-lelaki lembut. Selalunya, orang memanggil mereka *pondan*. Ya, saya tahu saya orang yang tidak boleh terima lelaki-lelaki jenis lembut niii. Tetapi, aduhai..apabila melihat satu filem, SUTUN 1 di astro ria, hati saya berdolak-dalik memikirkan bahawa ini semua adalah ketentuan-Nya. Di dalam filem SUTUN 1 ni, dia berkata bahawa dia tidak meminta utk menjadi lelaki yg lembut, memakai bibir gincu, memakai pakaian perempuan, jalan dengan pinggangnya yang selalu beralih ke kanan dan kiri. Jikalau keluarga sendiri tidak menerimanya, di mana lagi harus dia mengadu? Sekarang, saya faham bahawa tuhan itu adalah maha penyayang-Ar-Rahim. Akhirnya, saya pun jadi keliru melihat kelibat dia yang mahu membunuh diri sedangkan ayahnya sendiri sudah bersedia untuk menerimanya. Tetapi...apa yang saya tahu, kita haruslah menerima apa yang ada pada diri kita! Percayalah bahawa kita adalah manusia yang tuhan ciptakan, sememangnya kita bukanlah sempurna. Tetapi, selagi adanya cita2 itu, kita mampu melihat dunia kita dari segi yang lebih positif.

*buat post melayu. entah kenapa. saja2.

3 comments:

  1. i beleieve it was korea republik? or is it the same? HAHA.

    ReplyDelete
  2. alya-sama je.

    haha, kitorg satu family tgk sutun dulu masa kat kelantan, we watched it together with mama, ayah ngan n family, and che long.semua orang rasa kesian kat mamat sutun tu.n btw, ada sutun dua.dia masuk U n suka kat sorang mamat hot ni.hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha...kak mira!! saya baru aje tgk sutun 2 ari ni..mamat tu oklah tapi abis2 die ingt mamat tu syok kt die..adoyaii..keciann!!
    hello kak alya!! nice to meet you. i'm kak mira's favorite budak kecik and i'm proud of it. lol. haha

    ReplyDelete