You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
<$BlogItemTitle$>
<$MTEntryDate format="%B %e, %Y"$> @ <$MTEntryDate format="%I:%M:%S %p"$> | ><$BlogItemCommentCount$> Comment [s]
<$MTEntryBody$>

>Older Post | >Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links


Tagboard
Your cbox here.
Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping

Tuesday, November 9, 2010

BEBEH, BEBEH, BEBEH.. OOOHHHH.



Bile dah tiada topik untuk dibicarakan.

So, ni laa antara rakan-rakan sekolaaaa yang rapat dan tak rapat. Ape2 pon, saya sebagai seorang manusia tidak menyangka dapat berjumpa dengan orang yg sebegini. Pada saya, bila kita ber-KAWAN, kita hendaklah ikhlas. Pilih kawan tu biarlah betol-betol. Bila balik dari Brussels, asyik fikir aje kawan yg mcm mana aku dpt nnti, ek ? Aku dkt sini nk cakap betapa syukurnya aku jumpa diorang. Apa-apa masalah, aku share ngn diorang. Inilah kawan sebenar. Sudi tolong kita kalau kita susah. Long ago I realised, I've got so many supports from my friends. And because of that, that made who I am today and in the future. That's why they say our lives are mostly influenced by our friends. Bila ada teman rapat, jagalah diorang sebaik mungkin. Trust me, when you've got your besteeeest friends, you do not want to let them go easily. 
FRIENDS ARE FOREVER.

p/s          Oh yeah, ni masa jamuan raya. Semua pakai molek2 sokmo. Dpt RM2 dari sekolah. Hahah 2ringgit..SYUKORRR la tu. Bila nak raya lagi ?? Hehe.




HARI JUMAAT- DIKIR BARAT.
Apa yang korang fikir kalau aku masuk dikir barat ? Macam mek siam. HAHAH. Cikgu ada suggest lagu DIKIR BARAT SAIBA. Lagu dikir barat yang agak sedih, tapi bila dilagukan agak rancak. (rancak laa sgt..) Mengisahkan tentang seorang perempuan yg meninggalkan kekasihnya tanpa meninggalkan apa2 berita utknya. Yg ni lagu dikir barat yang pertama, yg kedua belom fikir lagi. Tapi, semestinya dikir barat yg ber-genre ROCK.


Perbualan dgn kakak form3.
kakak f3:  apa kata kita buat dikir barat guna lagu JUSTIN BIEBER ?     
saya: HAHAAAA, lawak. macam mana nak nyanyi part baby tu ?
kakak f3: BEBEH, BEBEH, BEBEH.. OOOHHHH.
 saya sukaaaa. BEBEH. haha. dikir barat punya fasal laaah.









No comments:

Post a Comment