You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
<$BlogItemTitle$>
<$MTEntryDate format="%B %e, %Y"$> @ <$MTEntryDate format="%I:%M:%S %p"$> | ><$BlogItemCommentCount$> Comment [s]
<$MTEntryBody$>

>Older Post | >Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links


Tagboard
Your cbox here.
Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping

Sunday, October 23, 2011

TUGASAN :)

Wah , ini tugasan yg diberikan oleh Cik Enal Wanie kite. Nasib la tidak ada deadline, kalau tidak, jadi HOMEWORK pula. Okay, mari kita mulakan !

11 things about me ;] (that you may know or you may not know )

~1. sekarang nie , saya sedang mendengar lagu pumped up kicks - foster the people . serious , memang lagu ni tak best giler . saya memang tak faham kenapa ramai muda-mudi di luar sana amat menyukai lagu  ini, walhal lagunya tidak ada sebarang makna yang mendalam . itu dari POV saya lah . saya tidak ada masalah kalau ada readers luar sana yang tak setuju .

~2. nama saya nik nur amalin tapi nak juga nama famous . ececeh , nak juga ------> AMY .  haa , kan lagi senang panggil macam tu . well , latar belakang nama Amy nie sebab semasa berada di sana , susah utk menyebut AMALIN . jadi , pada mereka , panggil amy lagi senang .

~3. well, saya ada satu habit yang pelik di mana apabila saya berkata sesuatu yang pada saya mungkin terlalu over atau tidak kene pada tempatnya , dengan sekelip mata , saya rasa amat bersalah . serious , dahla dengan muka yang, kata orang tu , "too good to be true" ataupun kita boleh cakap muka yang tak pandai menipu . haha , apa-apa pun , kadang2 bila ade sikap mcm nie lah yg akn membuatkan saya sedar .

~4. kadang-kadang , saya memang banyak cakap. tapi , seorang yang pandai menyimpan rahsia ;) tidak mengapa , your secret is safe with me . utk sesiapa di luar sana yang sudah sharing2 secret dengan saya, insya-Allah , saya akan simpan rahsia itu .

~5. saya tidak mahu show off nie tapi orang kata saya nie murah dengan senyuman , ceehh ayat bajet aje . Alhamdulillah ,kalau betul lah kata-kata itu .  when a day ends , whether it's a good or a bad day , i will still smile . and , i really hope that i won't lose this smile . siap ade gigi taring lagi tuhh . RAWRS .

~6. saya amat gemar akan sesiapa yang meminta nasihat atau kata-kata sokongan dan dorongan daripada saya kerana pada saya , ia sesuatu yang amat menenangkan . apabila kita menolong seseorang individu dengan memberikan kata-kata semangat kepada mereka . saya sendiri rasaaaa HAPPY .

~7. okay , let's get straight to the point now . about friends . saya amat menyayangi semua rakan-rakan saya . saya akn cuba yg terbaik utk menjadi seorang rakan yang baik dan saya amat hargai semua yang anda lakukan .

~8. FOR ME, tahun nie punye birthday ----> 29032011 . BIRTHDAY YANG PALING BEST SO FAR ! Memang fave day of the year lah bagi saya . Walaupun , ade beberapa kawan rapat yang tidak hadir , tidak mengapa , let bygones be bygones .

~9. saya baru sedar sekarang . saya seorang yang suka menonton filem inggeris genre "romantic comedy". tidak lupa juga genre thriller and seram . itu memang wajib !

~10. BELACAN . kata orang tu, klu nk dikaitkan makanan dengan masalah kulit , itu dianggap sebagai satu mitos sahaja . anyway , saya number one fan belacan ! haha , PEDAS MEMANG SUDAH SEBATI DENGAN LIDAH SAYA . including budu (meme ore kelate di sini) and cincalok .

~11. i really like/love/dislike/hate/jealous/semua jenis perasaan kepada si dia and it's been 7 months already . harap2, ******** ini diberkati . dan lindungilah ia daripada segala jenis kejahatan di dunia . insya-Allah , everything will be fine .

~12. haha , nak tambah satu , buleh ?  saya amat bersyukur kerana dikurniakan segala-galanya . apa yang ada pada saya sekarang , semuanya akan saya hargai .

itu sahaja pada hari ini .
sekian .
AMY ;]

p/s song recommendation : WITHOUT YOU - USHER
     Cik Enal , nanti another 11 questions by you , I will answer later . Please be patient :)
     Gomawo .

No comments:

Post a Comment